Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Vi tänkte köra mjukfog 3mm. Undvik lister och annat
Då gäller att klinkersen är ruktigt bra kapade, å snyggt, inte några fliser eller dyligt har gått.
Å lika så, om de är nivåskilland mellan klinker å golv.... då kan de ju se lite lustigt ut.
Men kan man få de på en bra nivå. å bara lägga en liten tunn sträng i snarlik färg som klinker så... visst
Å lika så, om de är nivåskilland mellan klinker å golv.... då kan de ju se lite lustigt ut.
Men kan man få de på en bra nivå. å bara lägga en liten tunn sträng i snarlik färg som klinker så... visst
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Precis, det krävs noggrant arbete. Vi vattenskar plattorna i fallet i duschen blev riktigt snyggt
Jag köpte Bosch kakelblad till sticksågen på Flinks järn i Bromma. De fungerar fint (de mer fintandade är bättre) men det tar en jäkla tid. Klämmer man på för hårt flyger "diamanterna" från bladet direkt och det är bara att ta nästa blad och de är ju inte direkt gratis...
Jag sågade då ur för ett toastol men har även tänkt använda samma teknik för att lägga klinker runt vår kidney-formade pool så har du inte aktier i Bosch är det bra läge att köpa nu innan jag börjar...
Jag sågade då ur för ett toastol men har även tänkt använda samma teknik för att lägga klinker runt vår kidney-formade pool så har du inte aktier i Bosch är det bra läge att köpa nu innan jag börjar...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden