Hej
Nu har jag fastnat... igen
Lägger klickparkett, flytande längsgående och kommit till ett läge där en bräda blir bara 2cm. Hur kan jag göra det på bästa sätt?
På bilden ser ni en som redan är kapad den är 50mm. Sen har jag klickat i nästa för att ta ut en rak linje mot nästa som ska sedan bygga vidare runt skorsten. Bild 2
Jag kan inte flytta ut mer då golvet redan lagt i kök och delar av v rummet. Bild 3.
Nu har jag fastnat... igen
Lägger klickparkett, flytande längsgående och kommit till ett läge där en bräda blir bara 2cm. Hur kan jag göra det på bästa sätt?
På bilden ser ni en som redan är kapad den är 50mm. Sen har jag klickat i nästa för att ta ut en rak linje mot nästa som ska sedan bygga vidare runt skorsten. Bild 2
Jag kan inte flytta ut mer då golvet redan lagt i kök och delar av v rummet. Bild 3.
Klicka här för att svara



