Hej.

Kan jag kapa reglarna som fönstret på bilden sitter i utan problem?
Vill ha in ett bredare fönster.
Reglarna nuvarande fönster sitter i är 95x95, är spikade i hanbjälken.
 
  • P1000052.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Dom där är nog spikerslag till timmret/ panelen på utsidan. Regla upp nytt först och fäst "utsidan" innan du kapar bort nåt.

Sent from my GT-P7510 using Byggahus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.