B Brks #1 Medlem · Halland · 22 inlägg 10 jun 2012 12:15 Brks Medlem Halland 22 inlägg 10 jun 2012 12:15 #1 Hej. Kan jag kapa reglarna som fönstret på bilden sitter i utan problem? Vill ha in ett bredare fönster. Reglarna nuvarande fönster sitter i är 95x95, är spikade i hanbjälken. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej. Kan jag kapa reglarna som fönstret på bilden sitter i utan problem? Vill ha in ett bredare fönster. Reglarna nuvarande fönster sitter i är 95x95, är spikade i hanbjälken.
Z zsimpey #2 Husägare · saxnäs · 470 inlägg 10 jun 2012 12:24 zsimpey Husägare saxnäs 470 inlägg 10 jun 2012 12:24 #2 Dom där är nog spikerslag till timmret/ panelen på utsidan. Regla upp nytt först och fäst "utsidan" innan du kapar bort nåt. Sent from my GT-P7510 using Byggahus
Dom där är nog spikerslag till timmret/ panelen på utsidan. Regla upp nytt först och fäst "utsidan" innan du kapar bort nåt. Sent from my GT-P7510 using Byggahus