Jag lägger betongsten i min paviljong som är sexkantig. Har lagt en ram och en rad stenar från varje stolpe till mitten Nu fyller jag i de trekantiga ytorna och på varje rad måste jag skära de yttersta stenarna på snedden. Finns något knep att hålla fast dem? Det bli olika mycket att kapa, kan man bygga en slags låda som håller dem, har inte provat ännu. Har en stark vinkelslip gjord för sten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
