För mig funkade det bättre att bila med borrhammare (finputsade med handmejsel och slägga) än att köra vinkelsplip och diamantklinga när jag skulle få till en rak kant mot asfaltsvägen när jag satte stenar på garageuppfarten då asfalten bara var seg och kletig.
 
Har för mig jag körde fiber stenkapsskiva till asfalten och inte diamantklingan. Med min lilla 115mm iallafall
 
asfalt brukar inte var värst tjock på husgårdar..125mm diamnt och ett bräde som linja funkar.. Men allt eftersom 230 kan man göra mycket med så är det aldrig ett dåligt köp :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.