För mig funkade det bättre att bila med borrhammare (finputsade med handmejsel och slägga) än att köra vinkelsplip och diamantklinga när jag skulle få till en rak kant mot asfaltsvägen när jag satte stenar på garageuppfarten då asfalten bara var seg och kletig.