:) kul att det löste sig.
står en blåing hemma på golvet i garaget sedan i går kväll med aprils kampanjpris på 2995:-

Nu är jag nöjd.

Känns gott att någon fick rätt mot detta skitföretag och det glädjer mig att det var just 2 år och 11 månader. Jag är fortfarande lite arg på Rusta. Jag fick en Bruksbo cirkelsåg av svärfar i födelsdagspresent. 75 cm in i kapningen av trallbrädor på min alltan lade den av. Svärfar hade slängt kvittot men eftersom det var en Bruksbo, dvs. Rustas eget märkte tänkte jag att det här blir inga problem. Det blev det. Det vägrade ta tillbaks den.

Det blir ikke mye billig, om du må ha en bruksbo sirkel for hver 0,75m :D Kjedelig å kjøpe en hele tiden også.

Jo jo, men man får ju köpa ett par hundra stycken åt gången så går det bra, och då kanske man kan få mängdrabatt också...

Se for deg, en semitrailer kommer med en leverans med bruksbo sirkel. Din granne frågar, skal du starte affær, og du svarer, nei skal kappe til en ny alltan :D

Nja, altanen är bara 6 meter lång så det hade räckt om jag köpte 8 st.

Skiten är numera utbytt mot en Blå bosch och jag sätter ALDRIG min fot i en Rusta-butik fler ggr.

Mozzer skrev:
och jag sätter ALDRIG min fot i en Rusta-butik fler ggr.
Vi kanske ska bilda en våga vägra Rusta blogg...

Inte särskilt svårt att våga vägra rusta... mår fan dåligt de få ggr jag varit där.

Navnet er bra da, Rust......... For miljøets skyld burde butikkene vært stengt.

Tänk på all tid som kommer att tas i anspråk att resa fram och tillbaka med reklamationer. OK, vissa kommer att påtala att det har fungerat bra med billigt.

SKIT I RUSTA! SKIT I ÖB och alla andra som kör med så kallade "egna märken" .

Lägg inte ner er energi på detta utan på det arbete som ni har planerat att fixa. Då med bättre produkter än ovan. Det behöver inte vara "top of the line" Då kommer ni att få positiva vbbar ( Oddball) Gissa vilken film?

Två gånger någonsin har jag hittat några vettiga verktyg att köpa på Rusta. En gång hade de fått in ett parti 20oz Stanleyhammare för 99:- st, funkar kanon att banka med. Och så har jag en Bruksbo (skäms) borrhammare för 199 som fortfarande efter grov misshandel fungerar utmärkt.
Annars är det bara en massa "dret" därinne...

det var en stund sedan jag såg den filmen, får nog damma av VHS banden.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.