Suck, sociala medier...

Jag har varken Facebook, Twitter eller Insta.
Så för att stilla mitt patologiska behov av bekräftelse så går jag istället runt på stan och skriker ut vad jag ska laga för middag ikväll, vilken film jag senast såg och vart semesterresan går i vinter.

Jag har tre följare.
Två av dem är poliser.
Den tredje legitimerad psykiatriker...

• Gilla
  • Haha
TheSwoopis och 14 till
  • Laddar…
P
Cruzze Cruzze skrev:
Suck, sociala medier...

Jag har varken Facebook, Twitter eller Insta.
Så för att stilla mitt patologiska behov av bekräftelse så går jag runt på stan och skriker ut vad jag ska laga för middag ikväll, vilken film jag senast såg och vart semesterresan går i vinter.

Jag har tre följare.
Två av dem är poliser.
Den tredje legitimerad psykiatriker...
:D
250px-Zwangsjacke_Leinen01_2002-01-09.jpg

• Gilla
  • Haha
korsriddaren och 2 till
  • Laddar…
Rkarlsson skrev:
:D
[bild]
Fel modell behövs ben och huva för influenser av den digniteten att de jobbar mot hantverkarinfluensern som vill vara anonym

• Gilla
Anonymiserad 239657
  • Laddar…
P
B byggarätt skrev:
Fel modell behövs ben och huva för influenser av den digniteten att de jobbar mot hantverkarinfluensern som vill vara anonym
Jag tänkte att de får tillhörande säng med spännband och en rulle silvertejp.

• Haha
  • Gilla
korsriddaren och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Kul att dom leker i sin sandlåda, men inte särskilt intressant...
Japp känns verkligen som en pseudovärld.

Det vore riktigt skönt om de kunde lösa det i en helt egen influencerdomstol, kanske på Twitter eller Instagram, så man slipper ödsla skattepengar på detta. Kan man inte skapa enkla polls på Twitter kanske?

• Haha
  • Gilla
korsriddaren och 1 till
  • Laddar…
T tompaah7503 skrev:
Japp känns verkligen som en pseudovärld.

Det vore riktigt skönt om de kunde lösa det i en helt egen influencerdomstol, kanske på Twitter eller Instagram, så man slipper ödsla skattepengar på detta. Kan man inte skapa enkla polls på Twitter kanske?
Det är tyvärr inte ens roligt med influensers...när de skadar varandra och påverkar marknaden negativt !

Det behövs att domstolar tar tag i detta...

MrJay
Väldigt gammal "nyhet". Influencer-paret är välkända i Norrköping och de gör det mesta för att få fler views - bla. "råkade" mannen i familjen ladda upp deras privat-stund video på nätet för alla att beskåda.

Redigerat:
Tycker synd om hantverkaren. Dessvärre verkar det finns gott om rättshaverister bland influenser. Borde kanske finnas en motsvarande lista för hantverkare så man inte åtar sig jobb åt en rättshaveris influenser som vill att hantverkare ska göra jobbet gratis.

• Gilla
Rättvisa
  • Laddar…
Jag är väl lite mossig, men vad f-n är en influenser?

B Bahusia55 skrev:
En person som tycker om att beundra sin egen spegelbild, älskar att höra på sin egen röst och har ett enormt behov av uppmärksamhet och bekräftelse.

• Gilla
civilingenjören och 3 till
  • Laddar…
B Bahusia55 skrev:
Vandrande reklamtavla...

Eftersom det är såpass billigt för företag att sponsra videos med populära youtubers, istället för att köpa reklamplats så lägger fler sina pengar där... Eftersom kidsen nuförtiden kollar mer på Youtube än på tv så är det ett enkelt sätt att nå målgruppen...

• Gilla
Staffan_V
  • Laddar…
Ingen vidare fan av "influencers" men det känns illa när hantverkare drar en inför domstol för att man har synpunkter på utfört arbete.

Staffan_V Staffan_V skrev:
Ingen vidare fan av "influencers" men det känns illa när hantverkare drar en inför domstol för att man har synpunkter på utfört arbete.
Det är ju ändå en intressant gräns, är Joakim en privatperson på Youtube, och är "Joz" det? Man kan ju inte förtala ett företag...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.