14 677 läst ·
59 svar
15k läst
59 svar
Känt influencerpar hänger ut sin hantverkare på nätet
Suck, sociala medier...
Jag har varken Facebook, Twitter eller Insta.
Så för att stilla mitt patologiska behov av bekräftelse så går jag istället runt på stan och skriker ut vad jag ska laga för middag ikväll, vilken film jag senast såg och vart semesterresan går i vinter.
Jag har tre följare.
Två av dem är poliser.
Den tredje legitimerad psykiatriker...
Så för att stilla mitt patologiska behov av bekräftelse så går jag istället runt på stan och skriker ut vad jag ska laga för middag ikväll, vilken film jag senast såg och vart semesterresan går i vinter.
Jag har tre följare.
Två av dem är poliser.
Cruzze skrev:
Suck, sociala medier...
Så för att stilla mitt patologiska behov av bekräftelse så går jag runt på stan och skriker ut vad jag ska laga för middag ikväll, vilken film jag senast såg och vart semesterresan går i vinter.
Jag har tre följare.
Två av dem är poliser.
Produkter som diskuteras: "spännband"
Spännband & remmar
Upptäck vårt sortiment av spännband och remmar, perfekt för att säkra last och utrustning under transport eller lagring. Vårt sortiment omfattar allt från lätta spännband för enklare uppgifter till tunga lastremmar för tyngre jobb.
Läs mer
Japp känns verkligen som en pseudovärld.useless skrev:
Det vore riktigt skönt om de kunde lösa det i en helt egen influencerdomstol, kanske på Twitter eller Instagram, så man slipper ödsla skattepengar på detta. Kan man inte skapa enkla polls på Twitter kanske?
Det är tyvärr inte ens roligt med influensers...när de skadar varandra och påverkar marknaden negativt !T tompaah7503 skrev:
Det behövs att domstolar tar tag i detta...
Tycker synd om hantverkaren. Dessvärre verkar det finns gott om rättshaverister bland influenser. Borde kanske finnas en motsvarande lista för hantverkare så man inte åtar sig jobb åt en rättshaveris influenser som vill att hantverkare ska göra jobbet gratis.
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 931 inlägg
Vandrande reklamtavla...B Bahusia55 skrev:
Eftersom det är såpass billigt för företag att sponsra videos med populära youtubers, istället för att köpa reklamplats så lägger fler sina pengar där... Eftersom kidsen nuförtiden kollar mer på Youtube än på tv så är det ett enkelt sätt att nå målgruppen...
https://sv.wikipedia.org/wiki/InfluensB Bahusia55 skrev:
Jaha, jag som trodde att..Alfredo skrev:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Influensa
"Influensa är en infektionssjukdom orsakad av influensavirus, en grupp virus i familjen ortomyxovirus."
Allvetare
· Västra götaland
· 10 931 inlägg