richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Tycker det ser ut som ett utanpåliggande från Schneider/Eljo insats.
Jämför med denna(även om detta är ett vanligt uttag);
https://www.byggahus.se/forum/threads/vidarekoppling-trend-vaegguttag-2st.294980/
Jämför med denna(även om detta är ett vanligt uttag);
https://www.byggahus.se/forum/threads/vidarekoppling-trend-vaegguttag-2st.294980/
Redigerat:
Jag var inne på quickrot.
men när jag kollade i Eljonatalogen som finns under ”dokument” här.
https://www.se.com/se/sv/product-range-download/1276-quick-rot/#/documents-tab
så tyckte jag inte plasten såg lika dan ut.
Men Värt ett försök.
men när jag kollade i Eljonatalogen som finns under ”dokument” här.
https://www.se.com/se/sv/product-range-download/1276-quick-rot/#/documents-tab
så tyckte jag inte plasten såg lika dan ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men Värt ett försök.
Medlem
· Västernorrland
· 12 020 inlägg
Tycker också det ser ut som eljo men från 90talet typ...............de kan nog ha ändrat utförande på det ganska många ggr sen dess.
Klicka här för att svara
