Hej!
Finns det någon som har erfarenhet av olika typer av kanalplast-lösningar för en öppen altan?
När jag surfade runt hittade jag en click-variant, och det ser både trevligare ut utan skarv-lister och påstås vara lättare att lägga.
Finns det tänkbara nackdelar? Någon som provat?
På förhand tacksam newbie.
 
Blev det ett sådant som köptes? Blev det bra?
 
Jag är också intresserad av att veta :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.