Hej!
Finns det någon som har erfarenhet av olika typer av kanalplast-lösningar för en öppen altan?
När jag surfade runt hittade jag en click-variant, och det ser både trevligare ut utan skarv-lister och påstås vara lättare att lägga.
Finns det tänkbara nackdelar? Någon som provat?
På förhand tacksam newbie.