Hej,
Tänkte sätta en EC kanalfläkt uppe på vinden, tanken är att den ska gå med lågfart när vi trycker på en knapp i hallen så att fukt och dålig lukt ska åka ut, behöver jag isolera kanalfläkten ? Kan jag göra det med armaflex mattor ?
Vad behöver jag tänka på för övrigt ?