Hej
Jag har en kedddy hemma som jag har försökt lära mig de senaste veckorna, jag har precis köpt huset och har ingen erfarenhet tidigare om eldning. Hursomhelst så tyckte jag att jag fått till det ganska bra, det har brunnit fint, värmt upp bra osv osv...Men nu senaste dagarna så brinner det inte längre, veden ligger bara och pyr/glöder. Öppnar jag luckan så tar det dock fart. Så det jag funderar på är om tilluftsspjällen kan ha blivit igensatta och isåfall hur man gör för att "rengöra" dom?