28 397 läst ·
22 svar
28k läst
22 svar
Kan man sälja villaolja?
Medlem
· Dalarna
· 195 inlägg
har du hällt i oljan i hålet?
Någon som har kolla på hur det funkargrävaren skrev:
Medlem
· Dalarna
· 195 inlägg
Jag har kört dieselbil i många år,men aldrig blivit kollad,det är mer de tunga lastbilarna som ev. kollas
Eldningsoljan representerar ju ett avsevärt värde,så,köp en gammal diesel med låg skatt,så blir det lönsamt.
Eldningsoljan representerar ju ett avsevärt värde,så,köp en gammal diesel med låg skatt,så blir det lönsamt.
Medlem
· Dalarna
· 195 inlägg
hm, men i vw manual för tidiga golfdieslar srår,att om man inte har tillgång till vinterdiesel
kan man tanka upp till 30 % regularbensin i tanken.
kan man tanka upp till 30 % regularbensin i tanken.
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
bara o ringa o prata med de firmor som annonserar på blocket att de kapar ner villatankar, de köper också olja.
Klicka här för att svara