4 563 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Kan man montera Glasroc liggande?
Hej!
Frågan har du i rubriken.
Om du undrar över anledningen är det att jag reglat cc20, och det blir dessvärre inte så bra med 900mm breda skivor...
Frågan har du i rubriken.
Om du undrar över anledningen är det att jag reglat cc20, och det blir dessvärre inte så bra med 900mm breda skivor...
Därför att väggen var reglad med cc40 sedan innan. Alltså reglade jag mitt emellan de reglar som fanns... Inser att jag skulle ha lagt pengarna på 15mm glasroc istället som kan monteras med enkel skiva upp till cc45, men gjort är gjort.....tyvärr!
Klicka här för att svara