Hej de kromade delarna ska man plocka ur men kan man lägga in plåtarna i botten och köra pyrolys? Eller hur gör ni ?
 
Det är risk att dom slår sig av värmen. Kör dom i diskmaskinen istället
 
Matti_75 Matti_75 skrev:
Det är risk att dom slår sig av värmen. Kör dom i diskmaskinen istället
Är det hårt inbränt fungerar kaustiksoda, som får verka en stund.
Färdig ugnsrengöring är för svag koncentration tycker jag.

/Höghus
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
BirgitS
Höghus Höghus skrev:
Är det hårt inbränt fungerar kaustiksoda, som får verka en stund.
Färdig ugnsrengöring är för svag koncentration tycker jag.

/Höghus
Klassiskt är ju att stryka ut såpa och sen värma upp i 100 grader tills såpan bubblar, brukar vara lättdiskat när det har svalnat i långsam takt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.