Hej
Vi flyttade in i ett hus där det finns ett trädeck som är svartlaserat, nu har vi tröttnat på att det ser dassigt ut varje vår och blir så s*tans varmt att gå påunder högsommaren. Vi testa att slipa men dalarna gjorde att det blev fläckigt för slipen kom inte åt i dalarna, det är 60m2 så man vill ju inte handslipa det.
Vi tänkte lägga ny trall nu......jag hitta jag bilder hur det såg ut innan det laserades, är det någon som kan se om det är vanligt tryckt trä eller hur skall man veta?
Jag gillar den här lite grå tonen det har på bilden.