C Chentin #1 Medlem · Skåne · 590 inlägg 25 feb 2022 16:35 Chentin Medlem Skåne 590 inlägg 25 feb 2022 16:35 #1 Jag har ett gäng inlägg till Bosch L-box över. Är det ens lönt att sätta ut annons på dessa eller är det bara att slänga? Någon som vet?
Jag har ett gäng inlägg till Bosch L-box över. Är det ens lönt att sätta ut annons på dessa eller är det bara att slänga? Någon som vet?
FredrikR #2 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 618 inlägg 26 feb 2022 07:47 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 618 inlägg 26 feb 2022 07:47 #2 C Chentin skrev: Jag har ett gäng inlägg till Bosch L-box över. Är det ens lönt att sätta ut annons på dessa eller är det bara att slänga? Någon som vet? Dom kostar normalt sett inte många 10or att köpa, men testa sälj dom i paket, kanske någon som är i behov av nåt du har.
C Chentin skrev: Jag har ett gäng inlägg till Bosch L-box över. Är det ens lönt att sätta ut annons på dessa eller är det bara att slänga? Någon som vet? Dom kostar normalt sett inte många 10or att köpa, men testa sälj dom i paket, kanske någon som är i behov av nåt du har.