N Niklaspe #1 Självbyggare · 514 inlägg 15 maj 2019 15:41 Niklaspe Självbyggare 514 inlägg 15 maj 2019 15:41 #1 som rubriken säger, kan jag ta bort snickarglädjen som sitter ovanför fönstret? Sitter bläck under, bara orolig om den har någon typ av funktion. ”Taket” där på bilden ovan fönster Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
som rubriken säger, kan jag ta bort snickarglädjen som sitter ovanför fönstret? Sitter bläck under, bara orolig om den har någon typ av funktion. ”Taket” där på bilden ovan fönster
J jonaserik #2 Medlem · 25 754 inlägg 15 maj 2019 15:49 jonaserik Medlem 25 754 inlägg 15 maj 2019 15:49 #2 Om det är riktigt gjort så ska blecket gå in under den innersta panelbrädan och troligtvis är det ett hål under den på platten samt överliggaren som någon form av estetiskt utförande
Om det är riktigt gjort så ska blecket gå in under den innersta panelbrädan och troligtvis är det ett hål under den på platten samt överliggaren som någon form av estetiskt utförande
Mjölsered #3 Byggveteran · Sollebrunn · 207 inlägg 15 maj 2019 15:56 Mjölsered Byggveteran Sollebrunn 207 inlägg 15 maj 2019 15:56 #3 N Niklaspe skrev: som rubriken säger, kan jag ta bort snickarglädjen som sitter ovanför fönstret? Sitter bläck under, bara orolig om den har någon typ av funktion. ”Taket” där på bilden ovan fönster Det nog inga problem (dekoration som jonaserik säger), tänk på att du får sätta ny ytterpanelbräda för den blir för kort.
N Niklaspe skrev: som rubriken säger, kan jag ta bort snickarglädjen som sitter ovanför fönstret? Sitter bläck under, bara orolig om den har någon typ av funktion. ”Taket” där på bilden ovan fönster Det nog inga problem (dekoration som jonaserik säger), tänk på att du får sätta ny ytterpanelbräda för den blir för kort.
N Niklaspe #4 Självbyggare · 514 inlägg 15 maj 2019 16:18 Niklaspe Självbyggare 514 inlägg 15 maj 2019 16:18 #4 Dekorationen ligger utanför panelen på, eller hur mena du med förlänga locken?
Mjölsered #5 Byggveteran · Sollebrunn · 207 inlägg 15 maj 2019 16:22 Mjölsered Byggveteran Sollebrunn 207 inlägg 15 maj 2019 16:22 #5 N Niklaspe skrev: Dekorationen ligger utanför panelen på, eller hur mena du med förlänga locken? Ok, man ser inte det riktigt på bilden. Men är det så.... ta bort det.
N Niklaspe skrev: Dekorationen ligger utanför panelen på, eller hur mena du med förlänga locken? Ok, man ser inte det riktigt på bilden. Men är det så.... ta bort det.