Hej! Håller på att bygga om garaget och skulle vilja få innertaket att gå upp i en spets. Nu bryter taket och när jag tagit bort isoleringen så förstår man varför. Istället för att lufta nocken så har man satt två ventiler i vägg. Se bild. Kan jag göra något åt det här eller får jag bara gilla läget? Se bild. Tacksam för input!
 
  • Vy uppåt mot ett oavslutat tak med synliga träbjälkar och isolering under konstruktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.