Hej! Håller på att bygga om garaget och skulle vilja få innertaket att gå upp i en spets. Nu bryter taket och när jag tagit bort isoleringen så förstår man varför. Istället för att lufta nocken så har man satt två ventiler i vägg. Se bild. Kan jag göra något åt det här eller får jag bara gilla läget? Se bild. Tacksam för input!