Nybörjare på detta med hus och renovering så ursäkta om detta kan låta som en dum fråga.
Har börjat närma mig slutet på renovering i ett utav rummen och har en fråga angående att lägga golv. Som ni ser på bilden så är det ett område runt plastmattan där det har funnits "inbyggda" garderober, och där man ser trägolv. Har nu slite bort plastmattan från hela rummet och såg att det kommer bli ett jäkla jobb att ta bort all limm från massonitskivorna som det sitter på (kan även vara asbest i limmet vad jag hört då huset är byggt -69).
Nu till frågan. Kan jag ta bort massonitskivorna (eller kanske to m heter Board..?) och lägga underlagsfoam direkt på golvet under massonitskivorna, och sen det nya golvet på det? Hoppas jag har formulerat mig så ni förstår.
Ha en trevlig nyårsafton! Och tack för all hjälp!
