Purmo Thermopanel V4 har både botten och sidomontage.
Nu vill jag inte välja det ena eller det andra, utan ta det mest lämpliga för rördragningen.
Det känns som det borde funka, men kanske någon som är klokare?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder