Purmo Thermopanel V4 har både botten och sidomontage.
Nu vill jag inte välja det ena eller det andra, utan ta det mest lämpliga för rördragningen.
Det känns som det borde funka, men kanske någon som är klokare?

Thermopanel V4 radiator med både botten- och sidomontage visas med kopparrör och anslutningar markerade med pilar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det fungerar att göra så.

Har sett bilder där man har vidarematat via radiatorns anslutningar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.