Hej,
Går det att fixa den här brunnen? Vattnet ligger kvar i mitten, de är väl för dåligt fall och det rinner bra bara på sidorna.
Syns ganska bra på bilden, alltså att i mitten har det liksom sviktat sig och är en för hög kant mot brunnens mitt.
Mvh Daniel