Hej,
Går det att fixa den här brunnen? Vattnet ligger kvar i mitten, de är väl för dåligt fall och det rinner bra bara på sidorna.
Syns ganska bra på bilden, alltså att i mitten har det liksom sviktat sig och är en för hög kant mot brunnens mitt.

Mvh Daniel
 
  • Badrumsgolv med mörka plattor, kakelvägg, trälist och stänk av byggdamm eller pulver.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.