Blev utkastad i appen. Klickar logga in och hamnar på forumet enligt nedan. I menyn står ”logga in” och jag kan så klart inte hitta notiser tex. Har startat om appen, och telefonen. iPhone 7+, uppdaterad.
/Elpaco
/Elpaco
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Kommer du ihåg vilken sida du var på när du blev utloggad?
Förblir du till synes oinloggad om du klickar på knapparna där nere (start, senaste, bevakningar...)?
Förblir du till synes oinloggad om du klickar på knapparna där nere (start, senaste, bevakningar...)?
Hej. Ja i appen verkar inget hjälpa. I webbläsaren funkar det som vanligt. Tror det hände när jag återvände till appen och skulle uppdatera humortråden.Per Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Testa gärna klicka på gubben i gröna listen i appen för att se om allt uppdateras då.
Klicka här för att svara
