Hej,
Någon som har erfarenhet av NIBE uplink? Kan inte ansluta till min värmepump, det står att värmepumpen är ansluten till internet men kan inte ansluta pumpen till Uplink. Kan det vara mjukvaran som behöver uppdateras?
Mvh
Någon som har erfarenhet av NIBE uplink? Kan inte ansluta till min värmepump, det står att värmepumpen är ansluten till internet men kan inte ansluta pumpen till Uplink. Kan det vara mjukvaran som behöver uppdateras?
Mvh
Hej! Jag har liknande problem, ny s1256. Uppkopplad mot wifi 2.4ghz. Men lyckad ej med uplink. Se skärmdumpar
Händer inget när jag klickar på begär ny anslutningssträng. Man ska väl inte behöva köpa något tillbehör för att det ska funka?
Händer inget när jag klickar på begär ny anslutningssträng. Man ska väl inte behöva köpa något tillbehör för att det ska funka?
Det står dock ansluten på min. Det är därför jag inte fattar vad problemet är.W Wg791e skrev:
Jag hade samma problem men det löste sig men en omstart (tryck på on/off knappen ovh väntar ca10sek innan du starar om den igen. Troligen har enheten fått en ny firmware som kräver omstart
Sedan begär du en ny sträng
Sedan begär du en ny sträng
Jag kunde inte ansluta till MyUplink hur jag än gjorde på S735. Det visade sig att klockan måste stå i automatiskt läge. Har man den I manuellt så går det inte att koppla upp med appen. Detta borde stå med i manualen. Det hade sparat några timmars frustration.
Klicka här för att svara