Hej,
Känner mig ovanligt korkad men lyckas inte hitta min elmätare (fritidshus från början av 1970-talet) och undrar om den kan sitta i detta skåp vid tomtgränsen?
Den finns inte inomhus och har inte hittat något mätarskåp på fasaden.
Det finns ett till skåp i tomtgräns också som jag tyvärr inte har bild på, som är lite lägre men bredare. Och som sitter vid tomtgränsen till både mig och grannen.
Känner mig ovanligt korkad men lyckas inte hitta min elmätare (fritidshus från början av 1970-talet) och undrar om den kan sitta i detta skåp vid tomtgränsen?
Den finns inte inomhus och har inte hittat något mätarskåp på fasaden.
Det finns ett till skåp i tomtgräns också som jag tyvärr inte har bild på, som är lite lägre men bredare. Och som sitter vid tomtgränsen till både mig och grannen.
Ja det ser ut som ett elskåp.
Vad är det för slang / kabel som syns i bakgrunden
Vad är det för slang / kabel som syns i bakgrunden
Klicka här för att svara
