Hej :) vill ha ett TIPS när det gäller isoleringsmtrl mellan bef.balkongplåt och min inglasning. Insidan är av målad plåt som är byggd i fack, fast är ett helt stycke. Jag vill ha förslag till isolering mellan dessa 2 ytor. Bra att kunna göra detta inför stundande lägre tempraturer. Tacksam för svar/ lornstams
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.