Y Yasmin. #1 Medlem · 6 inlägg 25 jun 2024 17:29 Yasmin. Medlem 6 inlägg 25 jun 2024 17:29 #1 Så här ser det ut i ett sovrum och vi undrar om det kanske skulle kunna vara en vattenskada men inget vatteb har kommit in så vitt vi vet dock så har det stått ett litet kylskåp där? Vad tror ni? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Så här ser det ut i ett sovrum och vi undrar om det kanske skulle kunna vara en vattenskada men inget vatteb har kommit in så vitt vi vet dock så har det stått ett litet kylskåp där? Vad tror ni?
Larsa #2 Medlem · Stockholm · 4 220 inlägg 25 jun 2024 17:50 Larsa Medlem Stockholm 4 220 inlägg 25 jun 2024 17:50 #2 Jo det där lär vara en vattenskada som nu torkat upp. Kan vara radiatorn som läckt eller kylskåpet som läckt kondensvatten.
Jo det där lär vara en vattenskada som nu torkat upp. Kan vara radiatorn som läckt eller kylskåpet som läckt kondensvatten.
Y Yasmin. #3 Medlem · 6 inlägg 25 jun 2024 18:05 Yasmin. Medlem 6 inlägg 25 jun 2024 18:05 #3 Åh tack! Tror du man behöver utreda golvet vidare för att säkerhetsställa att det inte finns en fuktskada under golvet eller mögel?
Åh tack! Tror du man behöver utreda golvet vidare för att säkerhetsställa att det inte finns en fuktskada under golvet eller mögel?
Larsa #4 Medlem · Stockholm · 4 220 inlägg 25 jun 2024 18:24 Larsa Medlem Stockholm 4 220 inlägg 25 jun 2024 18:24 #4 Parketten verkar ju knappt gå under golvlisten så försök ta bort den och inspektera? Är det en lägenhet med betongbjälklag (med anledning att värmerören går i golvlisten)? I så fall hade jag inte oroat mig…
Parketten verkar ju knappt gå under golvlisten så försök ta bort den och inspektera? Är det en lägenhet med betongbjälklag (med anledning att värmerören går i golvlisten)? I så fall hade jag inte oroat mig…