Inte kommer det att brinna, möjligtvis att en spole i relät brinner, men då stannar det i relöt och en säkring löser ut. Så att skrämmas med att det kan börja brinna är inte bra. Bara sätta fingret på en av dom och känna vilken som för ojud och byta. Om det relät styrs från ett ljusrelä på utsidan kan det få för lite spänning 230 normalt och för bara 110 så surra det. Felsökning före byte rekomenderas.
Det är det vänstra som låter och är varmt. Nästan så man kan bränna fingret om man håller det på ovansidan av reläet
Public lokal, inte mitt skåp. Men funderar på att meddela kommun imorgon
Public lokal, inte mitt skåp. Men funderar på att meddela kommun imorgon
knacka på reläet, funkar ofta 
Klicka här för att svara
