Hej!
Enklare att bygga en kamin med rektangulärt tvärsnitt när man ska få till
genomströmnings-kanalerna, dom är ett måste för att få lite effekt och verkningsgrad! (köp/tillverka inte en kamin med mindre än 4 kanaler)
en plåt som separerer luft och vedintag är också ett måste för att få det att funka bra!
//Kalle