Hej! Vi renoverar vår källare och kommer inom kort gjuta igen golvet. Vi kommer lägga in isolering och värme. Min fråga gäller väggarna om någon har goda råd för vad man ska göra med dom? Kan man måla över detta och i så fall med vad och måste man prima på något sätt innan? Eller bör man spackla om väggarna helt och hållet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för svar! Besiktningsmannen trodde att fukten kom innan dränering var på plats. Källaren upplevs inte som fuktig och ingen dålig lukt. Sen ska vi installera golvvärme vilket vi tror kommer hjälpa ytterligare. De väggar som ser relativt fina ut, behöver man slipa dom också eller kan man bättra på färgen där tro?
Klicka här för att svara