Vad är det för skit jag har på källargolvet och hur får jag lättast bort det?
Trycker jag en skruvmejsel i det hårt gör jag en skåra.
Har nu provat att ånga och skrapa bort. Det översta lagret släpper hyfsat och i mindre bitar/remsor. Nästan som nån typ av blöt papper. Det undre lagret är kletigt som fan och sitter desto hårdare och beter sig som klister/tuggummi. Det går att få bort med denna teknik men skulle ta en orimlig mängd tid.
Trycker jag en skruvmejsel i det hårt gör jag en skåra.
Har nu provat att ånga och skrapa bort. Det översta lagret släpper hyfsat och i mindre bitar/remsor. Nästan som nån typ av blöt papper. Det undre lagret är kletigt som fan och sitter desto hårdare och beter sig som klister/tuggummi. Det går att få bort med denna teknik men skulle ta en orimlig mängd tid.
Klicka här för att svara

