Visste inte att laminat var så kallt! Limmade ett billigt laminatgolv som inte blir så kul att bryta upp. Kan man lägga golvvärme (folie) på laminaten och lägga på en plastmatta ovanpå ??

Tacksam för alla tips!!!
 
Specialarn skrev:
Visste inte att laminat var så kallt!
Ser att du är ny på forumet. Synd att du inte hann hit innan du köpte golvet. Nu är det varma & goa mattor som gäller eller inneskor.
 
Jo precis, du skulle kommit hit innan! Då hade vi alla (nästan) sagt att du skulle kört på trägolv istället! ;D

Köp en fin matta och lägg ut så blir det bra.

/ PJ
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.