S Specialarn #1 Medlem · 1 inlägg 24 nov 2004 22:43 Specialarn Medlem 1 inlägg 24 nov 2004 22:43 #1 Visste inte att laminat var så kallt! Limmade ett billigt laminatgolv som inte blir så kul att bryta upp. Kan man lägga golvvärme (folie) på laminaten och lägga på en plastmatta ovanpå ?? Tacksam för alla tips!!!
Visste inte att laminat var så kallt! Limmade ett billigt laminatgolv som inte blir så kul att bryta upp. Kan man lägga golvvärme (folie) på laminaten och lägga på en plastmatta ovanpå ?? Tacksam för alla tips!!!
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 795 inlägg 24 nov 2004 22:52 Immobil Medlem Blekinge 10 795 inlägg 24 nov 2004 22:52 #2 Specialarn skrev: Visste inte att laminat var så kallt! Ser att du är ny på forumet. Synd att du inte hann hit innan du köpte golvet. Nu är det varma & goa mattor som gäller eller inneskor.
Specialarn skrev: Visste inte att laminat var så kallt! Ser att du är ny på forumet. Synd att du inte hann hit innan du köpte golvet. Nu är det varma & goa mattor som gäller eller inneskor.
P PatrikJ #3 Medlem · 437 inlägg 25 nov 2004 13:05 PatrikJ Medlem 437 inlägg 25 nov 2004 13:05 #3 Jo precis, du skulle kommit hit innan! Då hade vi alla (nästan) sagt att du skulle kört på trägolv istället! ;D Köp en fin matta och lägg ut så blir det bra. / PJ
Jo precis, du skulle kommit hit innan! Då hade vi alla (nästan) sagt att du skulle kört på trägolv istället! ;D Köp en fin matta och lägg ut så blir det bra. / PJ