Jag fick mitt kök omkaklat väldigt nyligen. I oktober. Nu har det spruckit på flera ställen under fönstret. Anlitande en pålitlig firma och plattsättaren har f-skattesedel. Har mailat företaget som jag anlitade.

Vad har jag för rättigheter?
Känns som att jag borde kunna reklamera? 0AE04114-9809-4826-815E-8829058B1A59.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
8F64E0D6-A2A5-4BF2-8C3D-8293E8A2537F.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
6B357BCF-55AD-45CB-BEB8-8CD0D449E107.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
Claes Sörmland
  • Laddar…
Lätt att byta ut men blev det några plattor över?
 
Fick tag i plattsättaren som
Kommer byta ut
 
  • Gilla
Jonatan79 och 1 till
  • Laddar…
Y Yoshidacat skrev:
Jag fick mitt kök omkaklat väldigt nyligen. I oktober. Nu har det spruckit på flera ställen under fönstret. Anlitande en pålitlig firma och plattsättaren har f-skattesedel. Har mailat företaget som jag anlitade.

Vad har jag för rättigheter?
Känns som att jag borde kunna reklamera? [bild][bild][bild]
Ser ut som en köldbrygga.. vill man inte få samma fel igen, bör det rättas först...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.