Hej
Nu är det riktigt mysig stormen tjuter runt hörnet och snöblasket smattrar mot rutorna.
Men inne är det varmt ,,,och kakelugen gerifrån sig en behaglig doft av björkved ....
hoppas det blir ett rejält ström av brott så man kan kila över till bärgvärme grannen och kolla om dom har det kallt
