Tackar för det orustfredrik... var lite trött vid 2.30 på natten så Google glömde jag bort...
 
Hej
Nu är det riktigt mysig stormen tjuter runt hörnet och snöblasket smattrar mot rutorna.
Men inne är det varmt ,,,och kakelugen gerifrån sig en behaglig doft av björkved ....
hoppas det blir ett rejält ström av brott så man kan kila över till bärgvärme grannen och kolla om dom har det kallt :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.