Gissar att ni kollat detta redan, men kakelugnen som jag har här innehåller tillverkarens namn inuti ugnen en bit upp i stocken. Vet inte om det är vanligt, lite knepigt att se pga sot dock.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.