Medlem
· Västernorrland
· 12 020 inlägg
Du kan naturligtvis göra rent och trycka dit en ny platta men du får vara medveten om att det inte är bra och att det nog snart krävs större åtgärder om det inte ska blir riktigt illa........
Tryck tillbaka plattan i silikon och bered dig på att riva allt.
Tryck en knivspets i i trät för att känna hur murket det är för bedömning av hårdheten/skadan.
Samla in info här på forumet om vad du tror att du klarar av själv och ta bara snabba korta duschar fram till våren.
Har det varet fel utfört i 40 år behöver du inte stressa upp dig denna veckan.
Tryck en knivspets i i trät för att känna hur murket det är för bedömning av hårdheten/skadan.
Samla in info här på forumet om vad du tror att du klarar av själv och ta bara snabba korta duschar fram till våren.
Har det varet fel utfört i 40 år behöver du inte stressa upp dig denna veckan.
Förbenade försäkringsbolag.S salkin85 skrev:
Är det inte avskrivet så är det fel utfört och man får inget.
Skulle man ev få ut, så efter alla avdrag och nedskrivningar och självrisk. Blir man bara förba....
Men i övrigt håller jag med @salkin85



