Tycker ni detta ser ok ut? kakel killen skyllde på ojämna väggar men jag tycker att det är han som har slarvat.
han sa att med lite mjukfog så syns det knappt men jag vill ha det fixat, frågan är bara om man kan ta bort plattor och lister som suttit i två dagar ?
nån idé ?
han sa att med lite mjukfog så syns det knappt men jag vill ha det fixat, frågan är bara om man kan ta bort plattor och lister som suttit i två dagar ?
nån idé ?
Ser rent sagt ut för jävligt ut, plattan ska ju liva med listen och det är det långt ifrån att göra. Sen plattan längst upp i höger i bild, den vita ovanför listen har han skurit för mycket på så att den inte möter den andra plattan.
Samt att han har varit lat och satt en hel platta på höjden i sidan utav nishen, när det egentligen ska vara 4 plattor som följer övriga plattor.
Vad är det för en klåpare du har hittat?
Vad är det för tätskikt bakom? Om det hade varit dagen efter hade det varit lite enklare att ta bort plattor men det är en ändå en risk att tätskiktet följer med.
Samt att han har varit lat och satt en hel platta på höjden i sidan utav nishen, när det egentligen ska vara 4 plattor som följer övriga plattor.
Vad är det för en klåpare du har hittat?
Vad är det för tätskikt bakom? Om det hade varit dagen efter hade det varit lite enklare att ta bort plattor men det är en ändå en risk att tätskiktet följer med.
Redigerat:
Förmodligen har han vänt listerna åt fel håll. Det vill säga att listerna är överdimensionerade gentemot plattornas tjocklek. Det går att kompensera med extra fix. Jag förstår absolut inte varför han vill ha plastlister? Förvisso en smula enklare att hantera men är man bara noggrann är det inte svårare med aluminium. Ser bedrövligt ut.
har nu tagit bort plattor och lister och imorgon kommer han för att fixa iordning det, hoppas han är mer noggrann denna gången. han ville ha plaslister för att de är lättare att kapa, han hade tydligen nån speciell tång för det ändamålet.
Äsch, går lika bra att såga aluminiumlisterna i en geringslåda med en bågfil.thomasd79 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden