Hej jag har lagt klinkers i källaren tvättstuga använde bostic flexfix en del överblivna klumpar som legat en vecka har jag spolat vatten på och tycker att det går alldeles för lätt att lösa upp dem jag har blandat fixet noga med betongvisp det står på jem o fix hemsida att det är för våtrum inne och ute men på säcken står det inomhus tacksam om någon som kan det här med fix kan kommentera