Hej!
Har en liten fundering ang. kakel.
Har renoverat ett gammalt kök , med renoverings gips och tapet.
Men nu har jag ångrat mej å vill ha kakel vid spisen och bänkarna.
Kan man kakla på tapeten eller måste jag riva bort den där kaklet ska vara?
mvh tretum.......