Hej!
Har en liten fundering ang. kakel.
Har renoverat ett gammalt kök , med renoverings gips och tapet.
Men nu har jag ångrat mej å vill ha kakel vid spisen och bänkarna.
Kan man kakla på tapeten eller måste jag riva bort den där kaklet ska vara?
mvh tretum.......
 
Vad är problemet med att riva bort tapeten? Den blir ju i alla fall förstörd när du har smetat kakelfixet på den.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.