Hejsan
Jag och min sambo skall renovera köket inom en snar framtid(nästan allt är inköpt)
och vi vet inte vad vi ska ha för kakel. vi ska ha vita träluckor och svart bänkskiva och vita tapeter. vi vill inte ha någon stark färg på kakelt. vad rekommenderar ni?
Jag och min sambo skall renovera köket inom en snar framtid(nästan allt är inköpt)
och vi vet inte vad vi ska ha för kakel. vi ska ha vita träluckor och svart bänkskiva och vita tapeter. vi vill inte ha någon stark färg på kakelt. vad rekommenderar ni?
Vi har precis gjort om köket. Vita luckor, svart skiva och vit tapet. Vi har svart stavkakel (tror jag det heter) med ljusgrå fog och är mycket nöjda med resultatet. Kaklet är 2, 3 och 5 cm högt och c.a 40 cm brett. Med oregelbundna skarvar.
Eller ett vitt med fasning ex 10-30 cm om ni vill ha old school looken.
Lhådös har en snygg stavmosaik som är relativt oregelbunden i olika färger? Kan dock inte minnas namnet för tillfället.
Personligen hade ja satt en vit blank 10-40 platta.
Lhådös har en snygg stavmosaik som är relativt oregelbunden i olika färger? Kan dock inte minnas namnet för tillfället.
Personligen hade ja satt en vit blank 10-40 platta.
Klicka här för att svara

