Hej
I Västerås finns/fanns F:a Idé-rum.
Ett jättebra ställe att åka till för att få idéer och i vissa fall handla till skapliga priser. (Om man hittade en expedit, och om artiklarna fanns hemma)
Nu har de tydligen gått i KK. (igen)
Är det någon som vet huruvida de har öppet och/eller om det blir någon utförsäljning av lagret ?.
Vi hade ju faktiskt hittat en del vi tänkte köpa, men så slog de igen ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.