Hej
I Västerås finns/fanns F:a Idé-rum.
Ett jättebra ställe att åka till för att få idéer och i vissa fall handla till skapliga priser. (Om man hittade en expedit, och om artiklarna fanns hemma)
Nu har de tydligen gått i KK. (igen)
Är det någon som vet huruvida de har öppet och/eller om det blir någon utförsäljning av lagret ?.
Vi hade ju faktiskt hittat en del vi tänkte köpa, men så slog de igen ???