M Mikasw skrev:
Varför inte måla med en öppen färg avsedd för betong?
Du tänker silikatfärg? Eller vilken?
 
Ja, men det kan finnas andra också. Har inte koll på vad alla tillverkare saluför.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Blir aldrig bra utan att fixa till uppsidan så den blir tät, kör med lite akutvård, stålborsta och måla med silikatfärg för framtiden. Ingen ide att kosta på något dyrt som inte håller, plattor kan frysa loss
 
Dom sitter ju i ett varmt utrymme så det är ingen fara men helt klart ska ovansidan fixas men inte nu innan vintern
 
Aha det sitter en dörr i ytterkant då, och gör bara en akutrep ( måla ) för synes skull och avvakta nästa år
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.