Vår säljare på Sävsjö Trähus som vi ska bygga med berättade för oss att Kährs har släppt ett nytt golv, ett 2-stavs parkettgolv som tydligen var väldigt prisvärt.

Det finns inte på deras site så jag undrar om någon har köpt och lagt in detta golv? Har ni någon bild? Är det snyggt?

Vi har tänkt lägga in ek-golv så det vore toppen om någon har iaf sett det.

Man vill ju inte köpa grisen i säcken ;)
 
Vi åkte till Svensk Byggtjänst på Regeringsgatan i Sthlm och där hade de Barcelona på provbit. Vill bara tipsa alla om att det var väldigt snyggt, finns i uv-oljat och ngn lite blankare oljning.

Det blir det golvet! Ett beslut mindre... :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.