4 098 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Kähr 7mm eller 15mm
Hej!
Vi la in ett stavanger golv på 15 mm. Ek med asklist i, ett så kallat skeppsgolv.
Se sista bilden på min hemsida. Jag la in de 7 sista bilderna igår. Fick dærimot inte till måtten riktigt på ett par bilder, bla den sista så sængen blev liiite bred. Skall se om jag kan få till det senare idag.
Olof
Vi la in ett stavanger golv på 15 mm. Ek med asklist i, ett så kallat skeppsgolv.
Se sista bilden på min hemsida. Jag la in de 7 sista bilderna igår. Fick dærimot inte till måtten riktigt på ett par bilder, bla den sista så sængen blev liiite bred. Skall se om jag kan få till det senare idag.
Olof
Har fyra golv från Kährs, alla 15mm. Tre stycken bokparkett och ett ekparkett. Alla är vansinnigt snygga. Fast jag föredrar den äldre varianten med klarlack i stället för de nyare med sidenmatt lack.
Lägger man golvet själv kan jag berätta klickeriet fungerar utmärkt. Skulle själv inte försöka mig på klistervarianten.
Varför lägga 7mm?
Lägger man golvet själv kan jag berätta klickeriet fungerar utmärkt. Skulle själv inte försöka mig på klistervarianten.
Varför lägga 7mm?
Klicka här för att svara