smn smn skrev:
Det är ju dock från Renova-serien, ej Exxact.
Ahh.. blandar väl ihop alla dessa : ) Det lär iaf finnas "täckplattor" till Exxact, men inte alltid så snyggt så klart...

TheJesper TheJesper skrev:
Ahh.. blandar väl ihop alla dessa : ) Det lär iaf finnas "täckplattor" till Exxact, men inte alltid så snyggt så klart...
Det var nog jag som blandade ihop begreppen. Ser nu att du hade gått på Renova, fick för mig att Exxact var uppe tidigare i tråden. Jag tackar i alla fall och söker vidare :)

N nwin skrev:
En liten sidnot. Men har du sett i din jakt på uttag om Schneider Exxact finns med enkelport? Jag har letat men hittar inget annat än dubbeluttag. Tyvärr nyttjar jag nämligen befintliga telerör utan möjlighet att dra fram för dubbla uttag.
Enligt elektrikern har enkelkontakten tagits bort ur sortimentet, själv hittar jag inget som tyder på att den någonsin funnits.

Du kan ju prova teleuttaget WDE002441 (som är bra mycket snyggare i mitt tycke) men den är ju inte till för Ethernet.

Nu är det första uttaget på plats. Det blev dubbeluttaget, blindlock ingick till den port som inte används så det känns ok.

• Gilla
Nummer27
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.