Hej!
Är helt nollställd på elsäkerhet så ställer frågan här.
Vi har ett badrumsskåp med inbyggd ledbelysning. Kabeln som går till LED-armaturen på vänster sida har gått av, förmodligen har den nötts ner när man öppnat och stängt den luckan och till slut gått av. Märkte det genom att ljuset slutade att fungera.
Har stängt av strömmen och virat eltejp på kablen. Behöver jag göra något mer? Finns det risk för brand?
Tänkte ringa elektrikern imorgon och höra också. Antar att de kan skarva om kablarna.
Tack på förhand.