1 166 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
KA i Helsingborg-Ängelholm
Hejsan
Vi använder oss av Ingenia Byggkonsult i Helsingborg, Charlotte Andersson heter kvinnan som driver företaget. Hon sysslar bara med detta.
Andra som vi hörde med var byggare också, så det handla mer "om att dom kanske kunde klämma ett besök då och då" Bygget ska ju kollas efter vissa steg är gjorda, t ex när grundbotten är schaktad, innan grunden ska gjutas, under husresning etc, jag undrar hur en byggare ska ha tid med det???
Många i vår bekantskapskrets som har byggt har haft henne, och dom har varit jättenöjda med henne, och vi håller på att bygga just nu
Just det ja, 15000kr betalar vi för denna tjänst
mvh Andreas
Vi använder oss av Ingenia Byggkonsult i Helsingborg, Charlotte Andersson heter kvinnan som driver företaget. Hon sysslar bara med detta.
Andra som vi hörde med var byggare också, så det handla mer "om att dom kanske kunde klämma ett besök då och då" Bygget ska ju kollas efter vissa steg är gjorda, t ex när grundbotten är schaktad, innan grunden ska gjutas, under husresning etc, jag undrar hur en byggare ska ha tid med det???
Många i vår bekantskapskrets som har byggt har haft henne, och dom har varit jättenöjda med henne, och vi håller på att bygga just nu
Just det ja, 15000kr betalar vi för denna tjänst
mvh Andreas
Ja än så länge har det inte varit några som helst problem. Huset är rest och nu väntar vi på att teglet ska komma på, det är det ända som jag tycker kunde gå snabbare, men byggarna åker runt mellan byggena och färdigställer.tajana skrev:
Det jag tycker är skönt är att vi har en ansvarig som vi ska vända oss till vid problem, jag tycker det är en trygghet
vi skrev på i höstas (november) och huset restes vecka 7 och vi ska flytta in vecka 27
jag kan rekommendera lb-hus än så länge
mvh Andreas
Klicka här för att svara