Jag är på G att sätta igång bygget av ett 1 1/2 planshus i Kungsbacka trakten. Är det någon som har rekommendationer på en KA som kan sitt jobb och inte tar alltför häftigt betalt?
 
TA VAD DU ÄN GÖR INTE AW BYGGKONSULT.
 
Är c:a 15.000 en OK summa? I så fall har jag en som jag kan rekommendera. Dra ett meddelande om det kan vara intressant.
 
Säger precis detsamma som ovanstående. Är 15.000:- för blodigt? Vi kan annars rekommendera en toppenkille i Kungsbackaområdet som jag BARA har gott att säga om. Kanske till och med densamme som DJPA har.

Ser nu att din fråga är flera månader gammal. Har du kanske hittat någon på egen hand? Lite nyfiken på hur det gick för dig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.