Vad är en k3 kabeskåp? vad står K för? Tackar för hjälpen!
 
E
A Adelsimo skrev:
Vad är en k3 kabeskåp? vad står K för? Tackar för hjälpen!
Hej, det kan vara precis vad som helst men i min värld är det relaterat till antalet ingående moduler. K1 och K2 finns nog inte längre och K3 är då minsta sortens skåp, K4 mellan och K5 stora modellen.
 
  • Gilla
Adelsimo
  • Laddar…
Tack för svaret! Är K3 en benämning som avser bara EBR katalogen då?
 
E
A Adelsimo skrev:
Tack för svaret! Är K3 en benämning som avser bara EBR katalogen då?
Hej, jag fick slå i böckerna så jag inte ljuger för dig.

K2 rekommenderas inte men kan förekomma i yttre landsbygdsnät. Har dock inte sett något nytt sådant.

Drar breddmåtten så kan du gå efter det. EbR, jobbar du efter detta?

K1 upptill och med 3,3 dm
K2 - 4,8
K3 - 6,1
K4 - 8,5
K5 - 13

Dessa är typskåp och omvandlas efter det ekonomiska till respektive plast eller plåtskåp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.