Jag har en glasdörr från Rehau som jag inte hittar i deras sortiment längre och inte hittar någon manual för. Övre infästningen har börjat dra sig och dörren har blivit svårstängd. Finns det någon med tips på hur man justerar dörren? Några bilder nedan. Det ser ev ut som man måste hänga av den för att komma åt att skruva in gångjärnet? Hur ska skrivarna mot dörrbladet användas för att justera dörren?