Är det någon som har bra erfarenhet av någon jurist verksam i Malmö får ni gärna PM:a mig eller skriva det här, vi har en tvist på gång och vi förbereda oss på det värsta. I detta fall tingsrätten. Det gäller oklarheter över slutlikviden, avdrag och påslag för ej beställda uppdrag mm.